Αποφασισμένος να επιστρέψει στην κανονικότητα και να ανακτήσει τη χαμένη του αξιοπρέπεια είναι πλέον ο Έλληνας. Ελλείψει κρατικής προστασίας, είναι στο χέρι της Ιδιωτικής Ασφάλισης να εκμεταλλευτεί αυτή την ανάγκη, αρκεί να αποδείξει ότι η ασφάλιση είναι μια υπεύθυνη προσωπική επιλογή, μια «στάση ζωής» και όχι «άλλος ένας λογαριασμός».

Σύμμαχος στο έργο των διαμεσολαβητών είναι η τεχνολογία, την οποία πρέπει να αξιοποιήσουν στο έπακρο και όχι να φοβούνται ότι θα τους «φάει τη θέση», γιατί ο ανθρώπινος παράγων είναι που κάνει τη διαφορά. Ήδη άλλωστε, η πελατοκεντρικότητα έχει μπει στο περιθώριο της επιχειρηματικότητας εν γένει, και τη θέση της έχει πάρει η «ανθρωποκεντρικότητα», δηλαδή «η ανθρώπινη προσέγγιση» στον καταναλωτή. Κλειδί για μια τέτοια προσέγγιση είναι ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής, ο οποίος θα πρέπει επίσης να έχει στο νου του, ότι κατά βάση ο κυρίαρχος decision maker στην ελληνική αγορά είναι οι γυναίκες. Γιατί, «όποιος ελέγχει τις γυναίκες ελέγχει όλη τη χώρα»,,,
Ρεπορτάζ: Νίκος Εμμανουήλ
Τα παραπάνω είναι μερικά από όσα είπε ο Διευθύνων Σύμβουλος της γνωστής εταιρείας δημοσκοπήσεων MRB, Δημήτρης Μαύρος, στο πρόσφατο ετήσιο Συνέδριο του ΠΣΑΣ (Γεννάδειος Βιβλιοθήκη 25/2/18). Ο κ. Μαύρος σίγουρα δικαιούται «δια να ομιλεί» μιας και η εταιρεία του μονίμως σφυροκοπά, μετρά και αναλύει την ελληνική κοινή γνώμη και τις απόψεις της για διάφορα θέματα. Στο πλαίσιο αυτό η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιρειών «παρήγγειλε» στην MRB μια έρευνα προκειμένου να αποτυπωθούν και οι «Απόψεις και Αντιλήψεις για την Ασφαλιστική Αγορά του Σήμερα». Tα αποτελέσματα της έρευνας αυτής, που έγινε τηλεφωνικά τον περασμένο Ιούνιο σε 1000 άτομα ηλικίας 25-54 ετών, δηλαδή στα λεγόμενα «πολύ ενεργά κοινά», παρουσιάστηκαν για πρώτη φορά κατά τον φετινό εορτασμό της Ημέρας Ασφάλισης, στις 11 Νοεμβρίου στο Ζάππειο Μέγαρο, και ήταν εντυπωσιακά (Διαβάστε: Έρευνα ΜRΒ: Αλλάζει η στάση του κόσμου προς την Ιδιωτική Ασφάλιση). Ο Δημήτρης Μαύρος τα ανέλυσε αυτή τη φορά για χάρη των μελών του ΠΣΑΣ και αξίζει να παραθέσουμε εδώ κάποια από τα συμπεράσματά του:
Το κύριο εύρημα όσον αφορά γενικά την ελληνική κοινωνία και το στάδιο στο οποίο βρίσκεται μετά από 8 περίπου χρόνια ύφεσης, είναι ότι η οργή και ο φόβος, υποχωρούν. Μπορεί μέχρι πρόσφατα ο Έλληνας να ένιωθε ότι δεν μπορεί να διαμορφώσει τη ζωή του και το παρόν του, όπως εκείνος επιθυμεί, όμως πλέον είναι αποφασισμένος να επιστρέψει στην κανονικότητα – η ανάγκη για μια κανονική ζωή, χωρίς αίσθημα ντροπής, είναι η κυρίαρχη ανάγκη αυτή τη στιγμή. Οι Έλληνες είμαστε κατεξοχήν περήφανος λαός, είπε ο κ. Μαύρος. Το γεγονός ότι αυτή τη στιγή θέλουμε να τινάξουμε απο πάνω μας τη ρετσινιά του πρόσφατου παρελθόντος και να ανακτήσουμε την χαμένη μας αξιοπρέπεια, είναι μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για τους Ασφαλιστικούς Διαεμεσολαβητές να αποδείξουν την χρησιμότητα και την αξία τους.
Για να γίνει αυτό, πρέπει η κυρίαρχη έννοια της «πελατοκεντρικότητας» να αντικατασταθεί με την «ανθρωποκεντρικότητα». Με λίγα λόγια δεν πρέπει να αντιμετωπίζουμε τους πολίτες ως πελάτες, αλλά ως ανθρώπους…

Πηγή : underwriter.gr

Please follow and like us:
«Η ιδιωτική ασφάλιση δεν πρέπει να θεωρείται άλλος ένας λογαριασμός»

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *